דרור סדן – טיפים לייבוא רכבי יוקרה

I Musach אתר המוסכים של ישראל

מלאו פרטים וקבלו במתנה בדיקה ממוחשבת חינם, בלי תנאים וללא התחייבות! 

דרור סדן – טיפים לייבוא רכבי יוקרה

יבוא אישי של רכבי יוקרה הנה דרך מקובלת בכל העולם ליבוא רכבים במחירים מפתיעים זולים מהמקובל, מסביר דרור סדן, מומחה לייבוא רכבי יוקרה. הייבוא האישי נועד להוזיל את מחיר הרכב לצרכן הסופי וכאן היתרון הגדול.

הליך יבוא אישי הנו הדרך היחידה בישראל ליבוא רכב משומש לישראל. ניתן לייבא רכב שגילו עד 24 חודשים ממועד יצורו או לחילופין רכב אספנות. רכב אספנות מוגדר כרכב שגילו מעל 30 שנה. לא ניתן לייבא בהליך יבוא אישי רכבים שמשקלם מעל 3500 ק”ג.

רכישת רכב היא צעד משמעותי ומדובר בהוצאה נכבדת, במיוחד אם מדובר ברכב יוקרתי. בשנים האחרונות יותר ויותר רכבים שיובאו ביבוא אישי נעים על הכבישים בישראל. הסיבה העיקרית לכך היא הפיכת העולם לגלובלי והסרת חסמי יצוא. אי אפשר עוד למנוע יציאה של רכבים ממדינה למדינה. פערי מחירים ממדינה למדינה גורמים ליבוא האישי לפרוח לא רק בישראל אלא בכל העולם.

אם בעבר יבוא מכוניות יוקרה היה תהליך שנחשב בעבר למסובך, הרי שהאינטרנט הפך את המידע לזמין ונגיש מכל מקום. אין עוד צורך להגיע פיזית לדילר כדי להתרשם מהרכבים שברשותו.

בישראל מגוון רכבי היוקרה מצומצם וברוב במקרים זמינים ללקוח רכבים חדשים או רכבים שגילם מעל 4 שנים. באמצעות היבוא האישי ניתן לייבא מחו”ל רכבים בשנתונים גבוהים ובמצב טוב. ברוב המקרים מחירו של הרכב זול משמעותית ממחירו בארץ.

הליך יבוא אישי מורכב מארבעה שלבים: מציאת הרכב הנדרש, קבלת האישורים לכניסת הרכב לישראל, יצוא הרכב לישראל ושחרור הרכב מהנמל.

אין ספק שהתהליך אינו פשוט לאזרח רגיל וכאן חשוב להיעזר בחברות מובילים בעלות ניסיון בתחום.

דרור סדן ייבוא רכבי יוקרה