איך לשפר את התדמית של המוסכניקים/בעלי המוסכים

במציאות של ימנו מפגש עם המוסך נחשב למפגש מאד מאד כואב, יקר ומתסכל, מסביר ישראל פיגא עורך האתר. בדרך כלל מגיעים למוסך בשל תקלה ברכב או לטיפול שוטף או חס וחלילה במקרה של תאונת דרכים.

אנשים שנאלצים להגיע למוסך או לבעל שירות בתחום הרכב מספרים לא פעם על חוסר האמון, על חוסר ההבנה שלהם בתחום ועל התחושה ש"גונבים" אותם, כלומר מפקיעים מחירים וגובים תשלומים מופרזים.

טיפולים שוטפים לרכב

אם אתה בעל מוסך ואתה מרגיש ששמך נפגע או שמשמיצים אותך לשווא – כי להיעזר בשירות של חברת ניהול מוניטין  כדי לשפר את התדמית.

אם אתה מרגיש שהעסק שלך נפגע כתוצאה מהשחרה, פגיעה בשמך הטוב, ביקורות רעות או פסקי דין – גם כאן ניתן לעזור לך. היעזר בשירות הייחודי של ניהול מוניטין דיגיטלי.