Hasqvarna

תום פוסלושני חובב אופנועים ואקסטרים מציג עובדות מעניינות על מותג האופנועים hasqvarna. במשך 329 שנה ייצרה hasqvarna, כיום יצרנית ציוד כוח חיצוני, מגוון מוצרים החל מנשק חם ועד אופנועים ועד מסורי שרשרת. כעת, מתמקדת החברה במוצרי חוץ, אך ההיסטוריה העצומה והרכישות שלה ברחבי העולם מציבות את hasqvarna כחברה חדשנית. לאור עברה הגאה, ריכזתי כאן עובדות על ההיסטוריה של המותג. תיהנו, תום פוסלושני.

Husqvarna התחיל כ Husqvarna Vapenfabriks Aktiebolag, בית יציקה נשק שוודי בשנת 1689 שמכר רובים ואחר כך רובי ציד בשנת 1989.

ב- 1872, הביקוש לכלי נשק ירד, ומכיוון שניתן היה לשתף את הציוד המשמש לבניית רובים לבניית מכונות תפירה, חל שינוי בפעולות. Hasqvarna התחיל לבנות חברה משלה מלבד יציקת הנשק.

המטה של ​​hasqvarna הוא שטוקהולם ו- hasqvarna שבדיה. משרדיהם הראשיים בארה"ב.

אופנועי hasqvarna  שהחלו לייצר בשנת 1903, הפכו לתארים עולמיים במירוצי מסלולים ובאופנועי מוטוקרוס.

חברת אלקטרולוקס, חברת מכשירי חשמל ביתיים הממוקמת בשטוקהולם, שבדיה, רכשה לזמן קצר את hasqvarna בשנת 1978 עד 2006. מאז, hasqvarna ביצעה כמה רכישות משלה, ביניהן גרדנה, ג'ן פנג ו- WeedEater.

עוד עניין מעניין על ההיסטוריה של hasqvarna הוא לאחרונה: הצגתו של רובוט הריסה, אידיאלי למצבים מסוכנים מדי לעובדים אנושיים.

בנוסף למטחנות בשר, ייצור מכסחות הדשא בשנת 1918 הוא פן חשוב נוסף להיסטוריה של hasqvarna, לאחר שסלל את הדרך להתעניינותה הנוכחית של החברה במוצרי חוץ.

Hasqvarna הציגה את מסורי השרשרת הראשונים שלה בשנת 1959, חותכי כוח בשנת 1968 ומכסחת דשא רובוטית בשנת 1995, מה שהוכיח את מיומנות החברה במנועים קטנים.

בצעד היסטורי לפמיניזם הפכה ליל ווטרגרן לחברה הנבחרת הראשונה בדירקטוריון של hasqvarna בשוודיה.

בשנת 1969 השיקה hasqvarna את המערכת האנטי-רעידה הראשונה אי פעם במסורי שרשרת; מאז שנת 2015 ייצרה החברה רשתות מסור משלה ב-hasqvarna.

חדשנות וטכנולוגיה, לפי תום פוסלושני, הם המניעים את hasqvarna להיות הטובה ביותר בתחום שלה, מיצרן נשק בשוודיה בסוף שנות ה 1600 ועד יצרן כלי חשמל בחוץ עד שנת 2018.

חזרה לעמוד הבית של אתר המוסכים של שלומי שי אמויאל.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *